Нова серія XTR M9100: найуніверсальніша група для кросс-кантрі, ендуро і вело-марафонів.

Нова серія XTR M9100: найуніверсальніша група для кросс-кантрі, ендуро і вело-марафонів.

Неперевершені компоненти для змагань з маунтінбайку XTR M9100 призначені для задоволення найвищого рівня конкурентоспроможності.

Світ MTB продовжує рухати кордони досконалості. Велоперегони розвиваються з року в рік, траси стають все більш вимогливими, а велосипедисти стають все більш сильними і досвідченими. Сучасність вимагає найлегші компоненти, повний контроль над велосипедом, і найбільш універсальну трансмісію для будь-якого профілю траси. Нова група XTR приймає цей виклик з великою кількістю інноваційних розробок, щоб допомогти гонщикам MTB отримати перемогу. XTR - ще більше швидкості, зосередженості на трасі та контролю.

У розробці SHIMANO XTR M9100 кожен компонент був проаналізований та оптимізований.
Новий XTR оснащений 12-швидкісною касетою з діапазоном 10-45 або 10-51, 2- або 4-поршневими гальмами та новими втулками з технологією SHIMANO MICRO SPLINE. Нові гальмівні ручки XTR розроблено для встановлення в оптимальному положенні для зручності та швидкої роботи. Загалом, нові розробки заощаджують більше 150 гр. ваги для XC або понад 90 гр. для версії Enduro.

                                                        Бас Ван Дорен, керівник проекту Shimano Europe:

"Швидкість, фокусування на трасі та контроль - це слова, з якими ми жили на етапі розробки. Ми розробляли новий XTR для покращення прискорення і швидкості, і переробили трансмісію скоротивши втрати енергії. Розміщення елементів керування більш інтуїтивне і забезпечує повний контроль гальм.            Новий XTR - це не оновлення серії M9000, це повна переробка, щоб знайти найкращі компоненти для перегонів MTB".

ШВИДКІСТЬ НОВОГО ПОКОЛІННЯ

Касета: Розвиток трансмісії ми розпочали з мінімізації кроків між сусідніми передачами, щоб дати гонщикам оптимальний ритм і каденс, а в кінцевому підсумку забезпечити максимальну швидкість. Результатом цього стала остання найбільша зірка 51, яка знаходиться після трьох попередніх зірок з кроком у шість зубів (10-12-14-16-18-21-24-28-33-39-45-51T). XTR також має більш компактну 12-швидкісну касету 10-45 (10-12-14-16-18-21-24-28-32-36-40-45T) призначена для більш швидких трас або менш крутих підйомів.

Касета 10-45 (CS-M9100-12) для кросс-кантрі, з меншим кроком між сусідніми передачами, 10-51 (CS-M9100-12) для трейлів, щоб мати передачу для будь-якого підйому.

Щоб забезпечити найбільш оптимальний баланс ваги і міцності в касеті використовують три різні метали для різних зірок. Найбільші зірочки з алюмінію, середні з титану, а найменші сталеві.

Третій варіант касети XTR (CS-M9110-11) розроблено спеціально для більш жорстких і легких колес. По суті, цей варіант засновано на 12-швидкісній касеті 10-51, але без останньої зірки 51. Перевага цього варіанту полягає в тому, що він дає можливість створити легший велосипед та жорсткіші колеса, які можуть використовуватися з тим же ланцюгом і перемикачем, що і для 12-швидкісної трансмісії.

Втулки: Задня втулка SHIMANO має новий барабан, сумісній з 12-швидкісною касетою з технологією зчеплення MICRO SPLINE. Окрім того, впроваджено технологію SCYLENCE яка замінює традиційну систему зачепів, щоб зменшити силу тертя під час руху і створювати практично безшумний механізм. Це дозволить гонщику більше зосередитись на трасі . Передні втулки доступні у варіантах 100 або 110 мм з 15-міліметровими вісями. Задні втулки 142 або 148 мм (специфікація Boost) з 12-міліметровою віссю (HB-M9110 / -B / FH-M9110 / -B).


Шатуни: Разом із 12-швидкісним ланцюгом (CN-M9100) нові шатуни (FC-M9100 / M9120-1) із загальновідомою технологією Hollowtech II. 1х12 варіант для кросс-кантрі із зірками прямого монтажу з 30 до 38.

Для ендуро шатуни можливо поєднувати з тримачами ланцюга (SM-CD800 монтаж на каретку E, прямий монтаж або тримач типу ISCG05). FC-M9120 варіант шатунів з більшим Q-factor для більш широких рам. 
Тим кому необхідний найбільший діапазон передач, для усіх типів рельєфу, мають варіант 2x12 (FC-M9100 / M9120-B2) 38-28, який може бути встановлено у парі з касетою 10-45 для максимального діапазону, для довгих дистанцій і максимальних крутих підйомів.

Перемикачі передач: Три типи перемикачів XTR (RD-M9100-SGS / GS довгий і середній важіль для 1х12, або RD-M9120-SGS з довгим важелем для 2х12). Виготовлені з анодованого алюмінію, з чіткими лініями і в агресивному стилі. На відміну від перемикача попередньої серії (RD-M9000), новий перемикач, має роліки 13-зубів, що додає плавності у перемиканні. Завдяки технології SHIMANO SHADOW RD + мінімізується розгойдування ланцюга на складному рельєфі.

Тим часом передній перемикач передач також доступний у трьох різних варіантах залежно від рами. D-тип, E-тип та новий M-тип (технології SIDE SWING) для безперебійного плавного перемикання.


Шифтери: Конструкція шифтеру має забезпечувати миттєву реакцію на швидкі зміни рельєфу, інтеграцію до гальмівної ручки і перемикання протягом десятих секунди. Це було досягнуто завдяки створенню нового формату монтажу I-SPEC EV, який є системою, за допомогою якої елементи керування можуть бути встановлені разом. Нова система I-SPEC-EV дає до 14 мм руху вздовж керма та поворотного позиціонування на 60 градусів. Таким чином, гонщики можуть знайти індивідуальну, саму ергономічну зручну позицію.


Окрім того, Shimano вводить спеціальний важіль для зміни положення підсідельного штиря (SL-MT800-IL) з кріпленням I-SPEC-EV, сумісним із усіма подібними штирями на ринку, включаючи PRO Koryak Dropper.


Шифтери тепер мають більш легку операційну силу, що дозволяє гонщикам робити інтуїтивно зрозумілі, безперервні та мінімальні рухи пальця, що суттєво зменшує зусилля при перемиканні у порівнянні з XTR M9000.
Залишаються такі функції, як RAPIDFIRE Plus, 2-WAY RELEASE та MULTI-RELEASE, що переходять з попередньої серії. Нове для шифтеру M9100 це конвертер з 12 на 11-передач (SL-M9100-R / -IR). Призначений для тих хто обирає 11-швидкісну трансмісію. Для тих же хто обирає дабл: 2х12 (SL-M9100-IL / SL-M9100-L) - лівий шифтер має лише один важіль із спрощеною та інтуїтивно зрозумілою дією, для перемикання вгору або вниз.

ЗБЕРЕГТИ КОНТРОЛЬ

Гальма: 
 Нові гальма XTR M9100 (BL-M9100 / M9120) створені на основі того, що вже є стандартом, до якого прагнуть всі інші гальма. Але конструкція гальмівного важеля змінилася. Нове позиціонування хомута монтажу на кермо і форма ручки. Хомут зміщується ближче до середини ручки а край ручки притискається до керма, щоб створити відчуття гальмування більш жорстким з більш безпосереднім відчуттям контакту та поліпшеним керуванням.

Двопоршневий каліпер (BR-M9100) поєднаний з більш легкою ручкою для XC з можливістю регулювання відстані до важеля. 4-поршневий каліпер (BR-M9120) також має спеціальну гальмівну ручку, але з функцією регулювання відстані без інструменту, функцією регулювання вільного ходу та технологією Shimano Servo Wave, що забезпечує швидкий контакт колодки і ротора. Обидва каліпери з алюмінію, гідролінії мають високу жорсткість, а короткий вільний хід важеля забезпечує потужну миттєву реакцію.

 

Колодки та ротори:  Для узгодження з новою формою каліперу змінюється також і форма гальмівних колодок. Для 4-поршневих каліперів знадобляться колодки з охолоджуючим радіатором (тип N03 / 4A полімер/ метал), тоді як 2-поршневі каліпери з колодками без радіаторів (тип K02 / 4S полімер/ метал, а з додатковими титановими пластинами K02 / 4Ti). Тим часом в конструкції ротора використовується новий дизайн ICE-TECHNOLOGIES FREEZA для зниження ваги і збільшення розсіювання тепла, що утворюється при гальмуванні. З новими роторами 140 і 160 мм знижено температуру відповідно на 5 і 10 градусів, а ротори 180 і 203 мм холодніші на 20°C. Ротор 203мм заощаджує 30 гр. ваги (у порівнянні з RT99).

НЕПЕРЕВЕРШЕНІСТЬ

Нова серія XTR M9100 відповідає на усі питання найкращих МТВ-гонщиків у світі. Як я можу поєднати ефективність найлегших велокомпонентів з найширшим діапазоном передач, максимальну потужність гальмування, можливість індивідуального налаштування, відмінну міцність компонентів і високу ефективність трансмісії?        Це XTR M9100 і ніщо більше.

Коментарі